5 Mayıs 2011 Perşembe

TAK SEPETİ KOLUNA

Hiç bitmez bu uzun hikayeler. Bir soru sorduğunda aldığın cevap 'uzun hikaye anlatırım bir ara ' ise kendini aklamak karşı tarafı boklamak için düşünülmüş çok geçerli bir cevaptır. Ama yer miyiz? Hadi yemiş gibi yapalım. Nede olsa taşar bu sular bir gün. Bende de var salaklık. Mumunu söndüreceğim yatsı gecelerini çok uzattım. Herşey de vardır bir hayır dedim ve karşı tarafında beni salak yerine koymasını çok rahat bir şekilde izledim. Hadi gel bakalım şu hikayenin sonuna, çok uzun hikayenin sonunu ben biliyorum dedim. Ama benim bildiğim senin sandığın gibi uzun bi son değil 'tak sepeti koluna herkes kendi yoluna'. Eee yatsı vakti çok geçti. Yatma vakti geldi. Olması gereken için geç kalınsa bile bu gece hiç değilse salağa yatmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder